Friday, February 27, 2009

Tag Gambar

Ku di tag lagi oleh Rozamimi... Thanks yerrr...;)

The challenge is :
- GO to your photos folder in your computer
- GO to the 6th Folder of your photos
- GO to the 6th photos in that folder
- Put the picture on your blog & description of it.
- Invite 6 friends to join the challenge
- Link them in your blog & let them know they have been challenged.

*Here goes...







Owhhhh...ku hampir tak percaya the 6th folder yang ada dlm mypicture tu folder gambar nih.. terasa nak tukau jek ngan gambo lain...korang bukan tau pun kannn..haahahahhaaa...tapi tak baek tau... ngelat...tipu2 kan dosa kannn...;) Jadi ku tempekkan jua lah gambar terakhir ku sebagai seorang anak dara......










Ini gambo kat bilik pengantin di rumahku. Jeling-jeling Mr Hubby..nampak dia lebih kurus dari sekarang...hehheheee...Aku??? Korang nilai lah sendirik...kahkahkahhhhh.... Gambo nih memang penuh sentimental value..ye lah kannnn... Gambar perkahwinan...

Owhhhhh....cik mimi..tag mu ini telah membuat ku bertambah-tambah rindu kat Mr Hubby tawwwwww..............huhuhuuuuuuuu

Ku mahu tag 6 orang bertuah....

1. ealyie

2. mimielola

3. cik yan

4. kak iena hamdi

5. as @ mrs noel

6. kak sue ading

7 comments:

::Umi Sufira:: said...

Canteknya gambar penagntin tuh!!both pengantin (pompuan yer) n bajunya..ekekeke...

sayangibu said...

hahahahaa..kecik ati hubby ku tawww mimi.... *wink*

puterikiut said...

wahhhh cun melecun yer..sepadan..hehe

mimielola said...

Isk,.. payahnya nak buat tag ni. Folder gmbr mak bersepah!

sayangibu said...

puterikiut..ehehheeee...;p

lola...payah kerr??alaaa..buat laaaa jugak yerrr...:)

Mummy HnH@arnie said...

Comelnya cekgu Intan!
Slim sungguh! *wink*

sayangibu said...

arnie..maknanya sekarang ku dah tak berapa nak slim lah kannnn...kihkihkihhhhhhh...