Monday, February 23, 2009

Barney Theme Song...

Barney is a dinosaur from our imagination
And when he's tall,he's what we call a dinosaur sensation
Barney's friends are big and small,
they come from lots of places
after school they meet to play and sing with happy faces
Barney shows us lots of things
Like how to play pretend
ABC's, and 123's
And how to be a friend
Barney comes to play with us
Whenever we may need him
Barney can be your friend too
If you just make-believe him!
Ini request dari Aina semenjak dua menjak nihhhh... Bila tiba mood dia suh aku nyanyi..memula nyanyi lagu "Yaaa..OOO" a.k.a Old Mc Donald, pastu...lagu Ba Ba Bek Cipp...pastu Tinkle Tel Tarr...dan pelbagai Nursery Rhymes lagik..semuanya aku layannnn...penat gak buat konsert nih rupanya yer...nasib baik pitching mak tak lari..almaklum lah setakat nursery rhymes kannn...hahahahhaaa..... Tapi last-last dia mintak lagu Barney...OMG...ibu tak hapal laaa yanggg...huk alohhh korang tau..dia bantai nangis nak Barney gak...Aku cuma ingat baris pertama jek..aku blasah baris pertama pastu just humming saja ikut irama dia..nasib baik acceptable..siap suh nyanyi byk2 kali...letih hokehhhh layan anak dara aku nihhh..
So ari ni teringat nak tanya kat pakcik google senikata Barney, okeh..pasni aku hapal k...boleh lahh jadik lagu wajib untuk next konsert aku nanti. Ada sapa-sapa yang berminat nak join konsert aku nih?? sila bagi email untuk pembelian tiket yer...kihkihkihhhhhhhh

No comments: