Sunday, January 4, 2009

Tak tido lagi...

Ku tak tido lagi....huhuuhuuu..sudah pukul 0157am okiesss...sungguh jarang aku tak tido selewat ini. Walhal esok ada perancangan mengukur bandar dan wilayah bersama Mama Ealyie tawwww. Mengapakah aku tidak tido @ tak boleh nak tido????...

Mungkin kerana............

1. Hari ini aku bersama Ainin sahaja di rumah Seri Alam. Mak, ayah dengan Aina balik ke Muo. Kenapa ku tak ikut??? Sebab malas, Isnin dah skolah,malas nak penat-penat travel...

2. Dari tadi asik menghadap laptop ini..main game, bloghopping, etc sampai rasa ngantuk sudah pergi...huhuhuuuuu...

3. Aku duk teringat dah 4 hari hubby pergi, kenapa dia tak call-call aku lagiiiii?????

Sbenarnya...aku dah mule meroyan teringat kat hubby aku nihhhh...uwaaaaaaaaaaaaaaaaa.... tu laaaa aku jamin aku nih kuat dua tiga hari jek..lepas tu, jiwa aku dah jadik fragile okiesss... :(

4 comments:

mamamia said...

huhu malam ni akak pulak start meroyan.. abang fly ptg ni.. huhuhuhuhu

sayangibu said...

kak ina..sama2 lah kite meroyan yer...huhuhuuuu...:p

Mummy HnH@arnie said...

Kalau meroyan dlm pantang, leh laa den tolong, nie meroyan rindu kan hubby, tak dapek laa den nak tolong... ekekeke...

err, Intan takleh call dier ker?

mamaDhea said...

season meroyan ek skrg nih?? kahkahkah!

ala, rilek laa korang.. aku ni BAKAL meroyan jugak, lg laa lama tau.. 4bln, bkn 4hari hokek!! huhu..