Tuesday, March 3, 2009

Mac Menjelang...

Aku suka sangat bila bulan Mac sudah menjelma... Apatah lagi, minggu ini pastinya berlalu dengan cepat sebab budak-budak tengah ujian. Dan bila minggu depan menjelma..aku lebih kesukaan lagi....

Kenapa??? Korang rasa kenapa??? hhehehehheeeee..............

6 comments:

mamaDhea said...

err, adakah ini quiz atau pop quiz atau bukan? ;P

sudah tentulah sbb cuti sekolah kan.. che'gu pon secara tak rasmi dpt jugak coti-coti malaysia..

Ina Hashim said...

cuteeeeeeeee skolahhhhhhhhh

Zety Zin said...

cuti skolah kan?

suhaila said...

kawan2...salah 2...bukan cuti sekolah yang buat intan t tak sabo....cik abgnye nak naik darat dah...kan intan? kan? kan? emmm kak su faham sangat2....

sayangibu said...

kihkihkihhhh...alaaa kak su nih..enterprem awal sangat lahhh... nasib baik ku tak umumkan soklan ini sbg kuiz..kalo tak free2 jek akak menang..hahahhahaaa...

yer...sha,kak ina,zety...mmg bukan cuti skolah yang kunantikan...minggu dpn Mr Hubby nak balik..walopun date sebenar blom tahu lagik..tapi minggu depan lah dateline nyer...yeayyyy!!!!

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇