Friday, November 21, 2008

Tag dari mimi...

Hari ini dapat tag dari rozamimi. Thanks mimi...intan pon xde idea blogging ari nih..maka kutempekkan jawapan2 berikut ikhlas dari sudut hatiku yg suci murni ini...layannnnn.....

1) bekas kekasih saya adalah
Mr Brad Pitt..huahuahuaaaaa
2) saya sedang mendengar bunyi
Ainin nangis...heheheeee...nak nenen la tu...
3) mungkin saya patut
nenenkan Ainin sekarang sambil jwb tag ini...bulih???
4) saya suka belajar
ilmu baru yg blh diajar pd anak2 muridku ittew...
5) sahabat baik saya ialah
semua yg anggap saya sahabat baiknya..ahaksss
6) saya tak paham
kenapa ada org yg suka mengelak dari diberi tanggungjawab??? sbb last skali haku yg kena hangkut semua ittew sbb aku x reti nak say NO...huhuhuhuuuu
7) saya kehilangan my
handbag+handphone+my new mekap..last year...
8) ramai yg berkata aku
happy go lucky...
9) makna nama saya ialah
x ada maknanya...
10) cinta tu adalah
penyatuan dua jiwa,satu hati..ketentuan dr Ilahi...chewah..jiwang haku...
11) di suatu tempat
di mana hanya kita berdua..memadu asmara..(Aina & Ainin ko nak letak maner ye?? hahhaha..)
12) saya akan cuba
menjadi isteri & ibu yang baik buat si DIA & anak-anakku terchenta...
13) makna SELAMANYA
FOREVER...tiru jugaklah jawapan mimi..kekekkekee
14) henpon saya...
Sony Ericsson W880i (time kasih abang sbb gantikan henpon saya yg ilang dulu..akan ku pakai hp ini hingga menjadi tukun)
15) saya paling meluat bila
perempuan menggedik2 ngan hubbyku => sama jawapan ngan mimi jugak...hehehhe
16) bila saya bangun dr tidur
saya kiss all my precious...
17) party adalah tmpt
kita bergossip sambil menambah berat badan ideal...ahaksss
18) haiwan yg paling cute
barney..haiwan ke dia? hehehhee
19)Peringkat umo yg paling menyeronokkn
25 thn berchenta yg sebenar2nya,26 kawen,27 pertama kali merenung mata cahayamataku,cinta kasih ibu & abah...huhuhuuu..syahdu..
20) hari ini saya rasa sgt tension
sbb x ada apa utk ditensionkan...bulih????
21) mlm ini saya akan
melipat kain baju yg dah jadik ala2 bukit senyum ittew...
22) saya btl2 inginkan percutian ke
mana jua bersama si DIA...
23) bila tgk muka kt cermin pg tadi
ahaaa...ada sebijik jerawat mula menyinggah di dahiku...
24) shopping kompleks
tempat daku menghabiskan ringgit Malaysiaku apabila 25hb menjelma kembali...
25) makanan segera biasanya
sedap dimakan begitu saja
26) ayat2 terakhir kata pd org
ok bye...

maka daku ingin menge'tag'
- ealyie...
- suraya a.k.a diyaluna
- kak sue adeng

No comments: