Thursday, April 16, 2009

9 Orang Saje...

Pagi ni aku masuk kelas Tahun 2. Ahaaaa... ada 9 orang saja yang datang, lagi 21 orang tak hadir!!!!!!!!

Apakahhhh???????? Hehehheee.... jangan panik... keadaan ini memang dah dijangka dari minggu lepas. Sekolah agama berdekatan mengadakan majlis Maulidur Rasul pada sebelah pagi. Lebih dari separuh keseluruhan murid-murid sekolah ini yang bersekolah agama di sekolah tersebut. Jadi pastinya mereka berkobar-kobar nak ke sekolah agama lah kannn. Buat pertama kali, aku rasa sekolah aku nih sunyi je... Almaklum dari jumlah 448 orang murid, hanya SUKU sahaja yang hadir. Aku guru bertugas minggu ini. Masa bercakap kat perhimpunan pagi tadi pun...alahaiii....rasa macam bercakap dengan satu kelas sahaja..kuikuikuiii...

Hari ni, aku tak banyak kelas. Cuma kelas Sains tahun 2 nih, dengan kelas Pendidikan Moral yang memang muridnya cuma 2 orang...

Bila murid tak ramai macam ni, tidaklah cikgi mengajar.. bagi latihan topik lepas sajalah. Jadi bolehlah aku berblogging siapkan soalan Pra-UPSR yang belum siap lagi 2 set...ahahhahaa..