Thursday, August 14, 2008

Welcome to the world...Ainin Sofiya...






18 Julai 2008, 1.45a.m....Ainin Sofiya lahir ke dunia. Welcome to the world, anak ibu. Melahirkan AInin rasanya tak lah sesusah Aina...cuma Ainin kena vaccum sbb Dr takut Ainin lemas. Ibu masih dlm pantang lagi..lagi 4 hari Ainin genap sebulan. Yang seronoknya...melahirkan kali ni ibu rasa lebih kuat & cepat sihat. Yelah...yg kedua mestilah x sesusah yg pertama kan. Sekejap je ibu dah ada dua baby. Macam x percaya pulak. Dua-dua baby girl..comel dan sihat...Alhamdulillah....Untuk Ainin pun ibu bertekad akan beri susu ibu supaya Ainin boleh membesar dgn sihat & penuh kasih-sayang macam kakak. Kali ni ibu nak cuba untuk beri Ainin susu ibu hingga usia Ainin 2 tahun..InsyaAllah. Semangat ibu makin berkobar-kobar bile baca byk tips dari susuibu.com...Ainin Sofiya...ibu doakan Ainin akan membesar sebagai anak yang bijak & beriman...Sayang AInin....

2 comments:

chilun @ cik pau @ bibimie said...

welkam comel. semoga membesar dengan sihat dan kuat.

Anonymous said...

alahai..sweetnye rupa kena bedung...cam pakai tudung gitu..